ponedeljek, 29. maj 2023

Ogled kronometra na Višarje - 27.5.2023

Po prijetnem in družabnem dopoldnevu 😀 sem se sredi dneva odpravil proti Trbižu. Želel sem združiti krajšo turo z ogledom predzadnje etape Gira, vožnjo na čas na Višarje. Najprej sem se podal peš skozi Trbiž, tam je bilo veliko ljudi, vsaj toliko Slovencev kot ostalih. Med drugim sem videl Alberta Contadorja, ki je bil pred leti eden najboljših kolesarjev. Po kaki uri sem se peljal do Mrzlih Vod, kjer sem komaj našel kakšno mesto za parkiranje (se razume, da je imelo 3/4 avtov slovenske tablice) 😁. Začel sem vzpon po precej strmi cesti in višje naprej po kolovozu. Težko sem hodil, a imel sem dovolj časa za zelo zmeren tempo. Višje se malce položi, tudi temperatura je bila boljša 😀. Sledil sem prijetni stezi z oznako 612 a navzgor do roba pobočja, kjer se poravna in kaj kmalu sem pri Višarski planini. Vzpon nadaljujem po stezi navzgor. Že od tu se sliši vse možne glasove, največkrat "kdor ne skače ni Slovenc" 😁 kar na smeh mi je šlo. "Kako bo šele zgoraj," sem si mislil. Ko dosežem rob nad cesto pa vidim bolj ali manj le slovenske zastave in kup ljudi. Vzdušje primerno dogodku. Po pavzi se odpravim do cilja kronometra, tam je bilo šele ljudi! Spustil sem se malo nižje v upanju, da pridem do ceste in lahko gledam iz prve vrste. In uspelo mi je! 😀 Navijači so bili tu glasni, a miroljubni. Spodbujali so prav vse kolesarje. Ni potrebno poudarjati, da je bilo najbolj glasno ob prihodu Primoža Rogliča, ki je spravil množico v delirij. Glasno vpitje zatem je naznanjalo, da mu je vendarle uspelo obleči rožnato majico. Ko je bilo vsega konec sem se kar hitro odpravil po isti poti proti dolini. Večje gneče ni bilo ne tu, ne na cesti.
Zanimiv dan, a zdaj, ko to pišem lahko rečem, da je bilo vse to le ogrevanje za nedeljo... 😀

Razmere: pot je nezahtevna, snega ob poti ni bilo. Trenutno je spodnji del poti zaprt, obvoz pa je speljan po cesti/kolovozu v bližini.

Trbiž





Alberto Contador


Na Štartu







Začetek moje poti proti Višarjam









Višarska planina



😍

Velikani nad Zajzero 😍

Več ali manj sami Slovenci





Višarje

Cilj








Ni komentarjev:

Objavite komentar