nedelja, 21. maj 2023

Menina planina - 21.5.2023

V nedeljo zjutraj sem štartal na prelazu Lipa. Vzpenjal sem se po cesti navzgor do prvega križišča, kjer sem zavil levo in sledil cesti do vrha vzpona, kjer sem zavil desno in se povzpel na bližnji vrh Smolnika (1002 m). Sestopil sem nazaj na cesto in nadaljeval desno. Najprej malo dol, pa potem spet navzgor. Vmes grem mimo kmetije, ki leži na izredno lepem kraju, povsem v miru sredi narave. Čudovita lokacija. Čez nekaj časa, ko dosežem hiše (Slopi), zavije pot strmo navzgor po kolovozu. Strmina ne pojenja do roba, kjer se svet položi. Nadaljujem po makadamski cesti mimo Limovske in Biba planine. Rahlo se vleče vsa ta cesta, a nič zato. Še nekaj časa potrebujem, da dosežem Dom na Menini planini, pri katerem zavijem desno in hitro dosežem Špic (1499 m). Na tem vrhu stoji oddajnik. Razgled je soliden 😀. Lepo se vidi, da je nad 2000 m še kar nekaj snega. Nadaljujem z vzponom na bližnji Vivodnik (1508 m). Ves čas oprezam za rožicami, ki jih je kar nekaj tu okoli 😍. Vzamem si nekaj pavze, nato pa sestopim nazaj po cesti do križišča, kjer se v levo odcepi cesta v smeri Šavnice. Lepa in zložna pot me vodi po Menini in res mi je prijetno 😀. Ko se steza postavi pokonci sem kaj kmalu na Golem vrhu (Šavnica - 1426 m). Spet se odpre razgled in malce pofirbcam naokoli, če je od prej že skopnelo kaj snega v visokogorju hehe 😂 (ni ga prav veliko). Sestopim po prijetni stezi, vmes pa naberem nekaj divjeraslih rastlin ob poti 😍 kaj bo to dobro! Ko dosežem cesto se združim s smerjo, po kateri sem se vzpenjal mimo obeh planin. Po strmem kolovozu sestopim do Slop, od tam pa po drugi (zahodni) strani Smolnika proti izhodišču. Res lepa spomladanska turca! 😀

Razmere: brez posebnosti, vse poti so lahke in normalno prehodne. Snega ni več nikjer.

Prelaz Lipa

Table na izhodišču

Še dobro, da se mu ni mudilo, da sem ga lahko v miru poslikal 😂


Proti Smolniku


Smolnik (1002 m)

:)





Tu gor dosežem cesto



Koča na Biba planini

😍




Rad pridem v občino Kamnik 😀

Še se najde kak žafran

Dom na Menini planini

Kamniško-Savinjske Alpe

Špic






Vivodnik (1508 m)

Še en pogled na Kamniško-Savinjske Alpe. Snega je višje kar nekaj


Vzpenjam se proti Šavnicam in Golem vrhu





Res prijetna stezica skozi te svetlo zelene livade 😍


Ni komentarjev:

Objavite komentar