ponedeljek, 5. avgust 2019

Dolomiti 3.del: v odkrivanju nečesa novega in občudovanju že znanega - 27.7. do 30.7.2019

Tudi letos je prišel čas za Dolomite juhu :). Tokrat se nas odpravi pet. Peljemo se ćez Rezijo in Sappado vse do prelaza Tre Croci, kjer tako kot lani začnemo svoj potep po obljudeni poti 215 proti jezeru Sorapis. Še preden dosežemo kočo Vandelli nas dobi dež. Ko dež poneha se odpravimo še do jezera, ki je pravi dragulj sredi skalnatih špic. Čudovito okolje :). Ko se vračamo nazaj nas spet dobi dež, k avtu pa pridemo v soncu. Zapeljemo se do našega letošnjega bivališča v La Villi.

Prvi postanek

Terze - Karnijske lepotice :)

Razgled iz Sappade

Že v Dolomitih, skupina Cristalla

Koča Vandelli

Pri jezeru

lepo ga je bilo spet videti v živo :)

Povsod sama voda

Mavrica, ne edina v tem tednu
V nedeljo je bil deževen dan, zato nismo šli na kakšno turo, je bilo pa več časa za kuhanje in ostala opravila ter raziskovanje okolice mesta.

Skupina Sella

Proti Sassongher-ju

Žičnica v bližini Gran Rise, kjer se smuča Svetovni pokal

V ponedeljek smo se v oblačnem vremenu zapeljali na prelaz Gardena in od tam krenili po poti z oznako 2 proti koči Jimmy in naprej proti škrbinama Cier Danter les Pizes in De Crespeina. Po kratki pavzi smo zavili desno in se počasi vzpenjali proti vrhu Sas Ciampac (2672 m). Oblaki so se trgali in imeli smo nekaj razgleda z vrha. Sestopili smo na drugo stran proti škrbini De Ciampei Somafurcia in nadaljevali proti koči Puez. Tudi tu je bilo veliko ljudi. Starejši del ekipe si je privoščil malce počitka, midva pa sva skočila na bližnji vrh. Nekaj časa sva sledila poti z oznako 1, nato pa sva zavila levo in se povzpela naravnost navzgor proti vrhu Muntejela de Puez (2666 m). Vrnila sva se do koče in skupaj smo nadaljevali s spustom proti izhodišču, tokrat po drugi poti (oznaka 4). Spuščali smo se proti dolini, a smo pred njo zavili desno in se povzpeli do koče Forceles, od tam naprej pa sledili (vsaj zame) eni najlepših poti, kar sem jih letos prehodil. Položna pot nas je čez travnike in grmišča vodila nazaj proti izhodišču. Ko smo prispeli domov nam je popoldne popestrila še mavrica, ki smo jo opazovali nad vasjo.

Zjutraj še rahlo dežuje

Prelaz Gardena

Naša smer je št. 2

Gorska lepotica, katere imena žal ne poznam.

Škrbina Cier Danter les Pizes

Ob poti

Sas Ciampac (2672 m)

Koča Puez

Muntejela de Puez (2666 m)

Vrh

Med sestopom

Še malo navzgor po cesti

Utrinek ob poti

Lepo se nam je naredila :)
V torek smo se zapeljali do prelaza Falzarego in od tam nadaljevali proti Lagazuoi-ju. Odločili smo se za avstrijsko pot (pot Kaiserjäger). Vzpenjali smo se po šodru navzgor. Tudi ta pot je bila zelo obljudena. Višje smo zavili desno in prišli do zahtevnejšega dela poti, kjer smo si pomagali z jeklenicami, prečkali pa smo tudi viseči most. V nadaljevanju smo se kar nekaj časa vzpenjali proti levi vse dokler nismo dosegli grebena (mestoma zahtevno), kjer smo zavili desno in hitro dosegli Lagazuoi Piccolo (2762 m). Ljudi je bilo tu res veliko. Nekaj časa smo počivali in uživali na razglednem vrhu, nato pa smo začeli s sestopom. Odločili smo se, da gremo skozi galerijo. Zavili smo desno in se s pomočjo jeklenic spustili do vstopa v galerijo. Le ta je precej dolga in kar nekaj časa smo sestopali po njej. Notri je vlažno in hladno, a meni je bilo prav všeč, saj je bilo nekaj novega in drugačnega; vsem se pa ni tako dobro zdelo, a morali smo priti čez to. Ko se stopnice končajo smo blizu izhoda, kjer spet malce počivamo, nato pa se spustimo po mestoma zahtevni poti do stika z običajno pot in po njej sestopimo nazaj do izhodišča.

Razmere: na izbranih poteh nismo imeli težav s snegom. Na prehojenih poteh je nekaj zahtevnejših delov, ki nam niso delali težav. Za krog čez Lagazuoi je dobro imeti čelado in svetilko.

Zbudili smo se v lepo jutro
Na prelazu Valparola

Mnogo stopnic...

Galerija

Na koncu galerije

Utrujenost, obupanost ali morda kaj tretjega?!? ;)