ponedeljek, 1. julij 2024

Kar dvakrat na Dleskovec (1965 m) in (le enkrat 😂) na Mrzlo goro (2203 m) - 28. in 29.6.2024

Glede na potek dogodkov v petek se je zdelo, da bo to bolj ali manj običajen hribovski vikend, kot sem jih navajen v zadnjem času. Veseli me, da sem se zmotil, saj je bil poln lepih presenečenj 😀.

V petek pozno popoldne sem štartal s planine Ravne. Šel sem v smeri planine Dolga Trata. Vzpenjal sem se skozi gozd, višje pa med rušjem. Ko se je teren odprl sem bil pri prej omenjeni planini, kjer sem zavil desno in nadaljeval po stezici, ki gre med rušjem navzgor. Pri manjši vrtači sem zavil levo in po nekaj strmega vzpona dosegel vrh Dleskovca (1965 m). Med čakanjem na sončni zahod sem imel dovolj časa za raziskovanje in skakanje, ki ga že nekaj časa nisem izvajal. Počutil sem se kot najsrečnejši otrok hehe 😁. Ko sem se naužil barv sem sestopil po drugi (severni) strani navzdol. Sprva sem sestopal levo od vrtače, nižje pa so me možici povedli v levo do markirane poti blizu Sedelca, kjer sem zavil desno in sestopil do izhodišča.

Planina Ravne


Planina Dolga Trata

Levo od križa gre stezica v rušje

Prehod naprej


Clusijev svišč


Na vrhu Dleskovca



Samo da se skače, pa so otroci srečni hehe 😂

Večerni pogled proti Raduhi in okolici

Noč je bila prijetna, a (pre)kratka. Zgodaj zjutraj sem ponovil včerajšnjo vajo - po isti poti sem se še enkrat povzpel na Dleskovec (1965 m) in tam počakal sončni vzhod 😍 prijetno je bilo v jutranjem hladu in ob vseh lepotah narave okoli mene. Tudi ogromno število mrčesa okoli mene je uživalo, da sem bil tam 😂.Tokrat sem po isti poti sestopil do izhodišča, od tam pa sem se zapeljal do parkirišča na koncu Logarske doline, kjer sem bil dogovorjen za nadaljevanje dneva 😁. 

Razmere: za na Dleskovec ni bilo kakšnih težav. Če se najde dobre prehode (možici) gre vse gladko in ni "pretepanja" z rušjem.

Počasi se prebuja dan



Veliki vrh in Velika Zelenica v ospredju

Ves ta mrčes me je bil več kot vesel 😂

Malce po 5.uri je že vzšlo sonce


Veselilo me je, da sem le uspel dobiti družbo za eno turco 😁 Slap Rinka je še vedno enako lep kot je bil ob zadnjem obisku tu gori 😀 na že znani poti do Okrešlja je vročina (in morda še kaj drugega) že naredila svoje. Malce pavze v senci, potem pa sva nadaljevala proti Savinjskemu sedlu. Toliko sem imel za povedati, da so bila usta pogosto suha 😂 Ni kaj, po nekaj letih se pač nabere stvari. Dobro sva botrovala žgočemu soncu. Vmes je še eno položno snežišče, ki ne predstavlja težav. Še malo in že sva na križišču, kjer zavijeva desno v smeri Mrzle gore. Še nekaj zelenja naju loči do začetka zahtevnejšega dela poti. Sprva je v pomoč nekaj varoval, višje pa jih potem ni več, tako da je potrebno večkrat poplezati, mestoma je še kar izpostavljeno in zahtevno. Brez težav se vzpenjava sem ter tja, malce gor in celo malce navzdol. Ko sva na vršnem grebenu že zagledava križ na vrhu Mrzle gore (2203 m), ki tokrat ni bila nič kaj mrzla 😂. Vzela sva si nekaj časa za počitek, razgledovanje itd., nato pa sva se previdno spustila po isti poti nazaj. Ni bilo prvič, da sem ob silnih debatah zgrešil markacije 🙈 hehe, tak to pride 😀. Kmalu sva bila pri varovalih in še malce naprej zunaj zahtevnega sveta. Ob sestopu naju je še vedno pošteno žgalo, zato sva bila vesela gozda nižje spodaj. Šla sva še pogledat kako izgleda Frischaufova koča, nato pa sva se po znani poti spustila do slapa Rinka in naprej do izhodišča. Sledil je še obvezen postanek ob Savinji, nato pa vožnja proti domu.

Razmere: vršni del vzpona na Mrzlo goro je mestoma kar zahteven, strm in izpostavljen, varovala so le spodaj. Snega, ki bi nama povzročal težave ni bilo. Ga je pa bilo videti še nekaj v Latvici.

Zahvaljujem se Nini za povabilo na turo, pa tudi za slike, zanimive debate in vse ostalo 😀.

Klasičen pogled na začetku Logarske doline 😍

Slap Rinka in desno Orlovo gnezdo


Tega se spomnim že od leta 2003, ko sem bil prvič tu gori

Krasen pogled s travnika blizu koče 😍

Koroška Rinka oziroma Križ (levo). Do nje vodi zavarovana pot.

Že na zavarovanem delu poti


Krasna, a izpostavljena polica

Le kaj gleda?

Strm vzpon proti vrhu

Mrzla gora

Krofička, Ojstrica, Vilice, Planjava

Brana, Turska gora, Turski žleb in Mala Rinka

Za Nino je bilo to poplezavanje mala malica

Strmo in izpostavljeno


Nov Frischaufov dom na Okrešlju


Blizu izhodišča

4 komentarji:

  1. Prekrasna tura!Lep večer želim.OLga

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo, dostop z avtom do izhodišča, brez težav?

    OdgovoriIzbriši
  3. Do Planinška je cesta asfaltirana (pozor na kamenje na cesti!), makadamski del pa je v solidnem stanju, tu in tam je kje kak kanal oz. grbina, a težav nisem imel.
    Zgoraj je lahko ograja čez cesto (živina na paši), a se tista vrata lahko odpre in potem nazaj zapre.
    Za v Logarsko pa ni težav glede ceste.

    OdgovoriIzbriši