petek, 30. junij 2023

Pokljuška soteska in Poglejska cerkev - 27.6.2023

Po dveh dneh aktivnega hribovskega udejstvovanja sem bil nekoliko utrujen, pa tudi vremenska napoved ni bila kaj prida. Glede na vse to sem se odločil, da bom za zadnji dan izbral bolj turistično varianto 😀. Zjutraj se zapeljem do parkirišča pri Pokljuški soteski. Podam se navzgor po poti. Višje gori sem na križišču, kjer zavijem desno v smeri Pokljuške luknje (daljša varianta, sicer pa je to del krožne poti). Hitro sem pri prej omenjeni luknji, ki izgleda res hudo dobro 😀 😍. Sledim markirani poti, ki se še nekaj časa vzpenja, nato pa preči nad sotesko. Kaj kmalu se pot prične spuščati nazaj proti soteski. Nadaljujem s sestopom po poti do prve ožine, nato pa sestopim med skalami do razgledne galerije, ki se imenuje po kraljeviču Andreju. Kakšen zanimiv ambient! 😀 😍 take lepote lahko ustvari le Narava 😀. Pri klopeh in tablah si vzamem nekaj pavze, da se nagledam lepot, nato pa sestopim naprej po zanimivi poti pod naravnim mostom in med stenami. Še nekaj minut in krog je sklenjen, do avta imam še prb. 10 minut hoje. Od tu se zapeljem do kraja Poljščica (pri Zgornjih Gorjah) in se povzpnem do Poglejske cerkve, ki je ubistvu skalni spodmol z manjšo votlino. Glede na viseče komplete je čutiti, da tu tudi plezajo, ampak je težavnost smeri glede na videno velika. Od tu se mi je odprl lep pogled na okolico. Sestopil sem čez most po drugi strani proti cesti. Nazaj grede sem se na kratko ustavil še na robu ceste, da sem si od daleč ogledal kako izgleda Vrt okusov. Vrnil sem se nazaj tja, kjer bivam. Kmalu zatem je začel padati dež, jaz pa sem bil vesel, da sem preživel še nekaj lepih uric tu na Gorenjskem. Popoldne sem se odpravil proti domu. 

Razmere: pot po soteski ni zahtevna, priporočajo čelado. Tu vsekakor je kaj videti, enako velja za spodmol. Oboje je lepo označeno.

Še enkrat se zahvaljujem dobrim ljudem s prelepe vasice na Gorenjskem 😀, kjer sem bival. Hkrati pa se zahvaljujem tudi ostalim zanimivim ljudem, ki sem jih srečal in s katerimi sem se družil. 


Zanimivi odtenki barv na peresu ob poti


P kot Primož hehe 😂.


Pokljuška luknja


Zanimivo




Pot med zelenjem

Zgornji del soteske


Zanimivih prehodov ne manjka


Odlično speljana pot


Pri galeriji kraljeviča Andreja

Pravo mesto za počitek






Sestop med stenami



Pogled proti Vrtu okusov


Poglejska cerkev

Razgled izpod spodmola

Ob poti

Ni komentarjev:

Objavite komentar