nedelja, 12. marec 2023

Po zanimivih kucljih v okolici Celjske koče - 12.3.2023

Začel sem na robu vasi Zagrad pri Celju. Usmeril sem se v smeri Grmade. Kaj kmalu sem nad seboj zagledal en kup stopnic 😎. Štel jih nisem, a nekaj jih je bilo. Višje na manjši izravnavi zavijem levo po dokaj strmi poti, ki me pripelje na vrh Grmade (718 m). Lep je razgled z vrha. Sestopil sem na drugo stran po grebenu proti Pečovniški koči, tam pa zavijem levo in se spuščam ob Suhem potoku. Tik nad dolino prečim v desno proti Hudičevemu grabnu in se povzpnem skozenj. Zanimivo speljana pot, ki pa je, sploh kadar je vse vlažno, kar zahtevna. Tudi meni je malce drselo, a je šlo vse ok. Ko se varovala končajo sledim poti navzgor še nekaj časa. Ko se približam vrhu Bavč (692 m) zavijem desno proti njemu. Po grebenu me vodi stezica, ki me v slabih 10 minutah pripelje na ta poraščen vrh. Sestopim nazaj po isti poti. Vmes sem nabiral spomladanske dobrote, ki mi jih je nudila narava 😍 😀. Ko sem bil spet spodaj v grabnu sem zavil desno navzgor v smeri Srebotnika (700 m). Brez posebnih težav sem se povzpel nanj. Sestopil sem po CPP (Celjska planinska pot) do ceste in ji sledil v desno. Pot se je spet obrnila navzgor in že sem se vzpenjal proti cesti med Celjsko kočo in Svetino. Ko jo dosežem sledim markacijam v smeri Tolstega (Tovstega?) vrha (834 m). Do tja sem imel še 15 minut. Na vrhu je hladno pihalo (nisem bil dovolj tolst za Tolsti vrh haha 😂). Spustim se v zahodni smeri in sledim markacijam. Fino se mi zdi, da je ob poti kar nekaj informativnih tabel. Pot, ki poteka malo gor in malo dol me pripelje pod zadnji vrh, to je Vipota (532 m). Tu pa novo presenečenje - toliko šopkov trobentic, da bi jih težko preštel. Kar vabile so me in nisem se mogel upreti 😂. Že zdaj se veselim njihovega čaja. Ko sem si nabral nekaj rumenih lepotic sem se povzpel na prej imenovani vrh. Sestopil sem po drugi poti v smeri Celja. Mimo duglazije v Pečovniku (krasno drevo! zelo primerno za objeti 😀) sem dosegel cesto in po njej izhodišče. Lepa nabiralniško - pohodna tura 😀.

Razmere: pot skozi Hudičev graben je zahtevna, ostale poti so lahke. Snega je le še za vzorec.

Pogled na Celjski grad z izhodišča

Stopnice

Celjani pa so za hece hehe

Tu naj bi del življenja živela Alma Karlin

Neverjeten koreninski sistem dreves

Na Grmadi

Pogled proti Savinjskemu delu Alp


Del Celja z Grmade


Pri Pečovniški koči


Pečovniška koča

Ob Suhem potoku dol

In nazaj gor skozi Hudičev graben





Zanimivo speljana pot tik nad strugo

"Bula". Ve kdo, kako nastanejo take bule na drevesih?




Utrinek ob poti

Počasi počasi razpada


Zastava na Srebotniku


Na Tolstem vrhu

 

Celjska koča



Vipota

Duglazija v Pečovniku






Ni komentarjev:

Objavite komentar