sreda, 25. januar 2023

Zelo zimski Kum (1220 m) po Nežini poti - 25.1.2023

Na Kumu naj bi zapadlo skoraj meter snega. Ja nič, sem se moral prepričati, če to res drži 😂
Začel sem v vasici Sopota. Najprej se malce informiram o Nežini poti, ki jo imam namen prehoditi, nato pa nadaljujem po cesti in nato levo čez travnik v gozd. Kmalu prečim potok in nadaljujem navzgor. Tu je snega le kakih 20 cm. Kaj kmalu dosežem solzice Sv. Neže (na tabli piše tudi o tem). Nadaljujem po poti navzgor. Ko se gozd konča in stopim na odprto se mi prvič kar globoko udre. Malce bolj sem se moral potruditi, da sem zgazil čez travnik do ceste v vasici Borovak. Vzpnem se do bližnje cerkve, nato pa sledim cesti v desno vse do vasice Mali Kum. Tu je snega že več kot pol metra. Kar naenkrat se znajdem na koncu splužene ceste. Imel sem s seboj krplje, ki sem si jih nadel in nadaljeval s hojo. Brez njih ne bi prišel daleč. Tudi s krpljami se mi je udiralo za višino čevlja, kje tudi več. Pot je vseskozi odlično označena, a vseeno sem imel mestoma težave, saj je bilo veliko snega tudi po drevesih, pa seveda, spremljala me je megla. Ampak vseeno sem vsakič prav sklepal za nadaljevanje. Vzpenjam se po kolovozu, nad kapelico pa zavijem desno in sledim "poti" oziroma lastni slutnji, kje gre pot 😀 se pozna, da imam nekaj hribovske kilometrine. Na manjšem sedelcu zavijem levo in skrbno iščem markacije. Le kaj bi v takih razmerah brez teh "krogcev" 😀 Drevesa so vsa polna snega, megla pa naredi res posebno zimsko idilo 😀 lepo je. Gre mi počasi, a vztrajno se vzpenjam in veselim se, ko zagledam smerokaz pod vrhom. Zavijem levo in se vzpenjam skozi zasnežen gozd navzgor vse do roba, kjer se odpre. Na desni je oddajnik, sam zavijem levo in grem do koče na Kumu, kjer imam nekaj pavze in počitka. Razgled je fenomenalen - na vse strani enak 😂 ne zadržujem se prav dolgo, saj je hladno. Nazaj grede sestopim po poti vzpona. Sledim lastnim sledem krpelj, tako da težav z orientacijo ni. Je pa šlo navzdol hitro in prijetno se je bilo malce podričati po snegu. Malo sem še použil te idile, ki me je obkrožala, nato pa sem prišel do ceste, si snel krplje in sestopil nazaj do izhodišča. 

Razmere: zimske. Snega je bilo na 700 m prb. pol metra, višje pa slab meter. Brez krpelj ne bi prišel daleč, saj bi se udiral do reproduktivnih organov 😂. Pot je odlično označena, a v takih razmerah je orientacija zahtevna. Sicer pa zelo lepa in prijetna pot, priporočam 😀.

Tu se začne pešpot. Parkirišče je 100 m naprej


Ob poti

Preko mostička


Tu tečejo solzice Sv. Neže



Tu sem se ugrezal gor do hiš v vasici Borovak



Od tu naprej brez krpelj ne bi šlo







V takem sem se moral malce potruditi, da sem našel markacije



😍






Le kaj bi brez teh rdeče belih krogcev?

😀




Kar nekaj je bilo tudi napihanega snega

😍


Brez njih ne bi šlo 😀

Ni komentarjev:

Objavite komentar