sobota, 23. julij 2022

Nočni Jalovec (2645 m) - 19.7.2022

Malo pred polnočjo štartava iz Zadnje Trente. Hitro se pot postavi pokonci, vzpenja se v ključih skozi gozd. Višje prideva do križišča, kjer zavijeva levo in nadaljujeva vzpon. Ko se teren odpre naju obsveti dobre pol lune 🌗. Nekaj minut pavze v tišini in brez luči je prav blagodejnih 😀. Noč je mirna in prijetna, pravi balzam za telo in duha 😀.Z vzponom nadaljujeva do mesta, kjer se v desno odcepi pot proti Jalovcu, ki obide zavetišče. Na travnatem robu se pripraviva na zahtevnejši del poti. Mestoma je pot zavarovana in zahtevna, predvsem pa šodrasta. Brez večjih težav se vzpenjava po poti, ki v vzponu preči strma pobočja. Ko prispeva na Jezerca, se v daljavi že svetlika. Sva že visoko pod vršnim pobočjem. Zavijeva levo in prečiva nad Loškim žlebom, nato pa strmeje navzgor na vršni greben, kjer pokukava na drugo stran. Kakšni razgledi, res! 😍 mestoma izpostavljena pot naju vodi po grebenu in v kakih 20 minutah sva na vrhu Jalovca (2645 m), kjer je še kar hladno. Pripraviva se na šov narave. Te barve, ko se dan prebuja, so res nekaj posebnega 😀. Malo pred pol šesto uro se pojavi oranžna "kugla" 😍 trenutki za dušo, oko in fotoaparat 😂 nekaj časa uživava na vrhu, a naju vetrič prepriča, da kako minuto prej začneva s sestopom po isti poti. Na šodru sva bila bolj previdna, težav nisva imela. Nižje je sonce že pošteno grelo, prav vroče nama je bilo. Trenutno je na teh pobočjih polno različnega cvetja, ki razveseljuje tiste, ki ga gledamo. Vmes srečava nekaj pohodnikov, ki se vzpenjajo proti vrhu. Mimo številnih zanimivih napisov doseževa Zavetišče pod Špičkom, kjer si privoščiva nekaj pavze in osvežitve, nato pa sestopiva po poti vzpona proti izhodišču. Spodaj v gozdu je bilo že zelo vroče, tako da je bila krajša ohladitev v dolini (skoraj) nujna. Dobro sva to izpeljala, pa še pretirano utrujena nisva bila.

Razmere: pot je brez posebnosti. V poletni pripeki je na teh pobočjih zelo vroče.

Zahvaljujem se Renati za družbo na tej nočni turi 😀

Prepozna kdo kak obris gore?

Luči v Italiji

Na grebenu

Pozdrav soncu

Strmine Loškega žleba

Ta napis še vedno zmaga. Res, kako dobro napisano 😀

Spiček in zavetišče pod njim