sreda, 7. oktober 2020

Po vrhovih okoli Krvavca - 6.10.2020

Obetal se je nov zanimiv hribovski dan. In je tudi bil 😀 😁.V torek sva se dva odpravila s parkirišča pri pl. Jezerca in nadaljevala po markirani poti proti Kriški planini. Tam sva zavila levo in se vzpenjala proti Domu na Krvavcu. Tu naju zalovi megla, pa tudi veter kar dobro piha. Nadaljujeva po cesti proti Velikem Zvohu (1971 m). Prav dolgo se ne ustavljava, pač pa nadaljujeva po grebenu imenovanem Ježa. Vmes je tudi kak zahtevnejši prehod, kjer so jeklenice. Valovit greben naju pripelje do križišča, kjer zavijeva levo in nato takoj desno na Vrh Korena (1999 m). V nadaljevanju se spuščava proti škrbini, kjer se usmeriva proti Kalškemu grebenu. Kar naenkrat se nama odpre nebo - prikažejo se "pocukrani" vrhovi osrednjih Grintovcev 😍. Ta scena nama nariše nasmeh na obraz 😀. Na razglednem pomolu imava kratko pavzo, da se razgledava in uživava v temu, kar gledava. Sonce prav prijetno greje, za nama pa so vrhovi še vedno v oblakih. Nadaljujeva po prijetni stezici med travami proti vršnemu pobočju, kjer spet bolj piha. Kaj kmalu doseževa vrh Kalškega grebena (2224 m). Juhu, še vedno nisva v megli 😀 😂. Pod vrhom si najdeva nekaj zavetja pred vetrom, da lahko malce počivava. Sestopiva po isti poti nazaj proti Krvavcu. Kmalu nad škrbino zavijeva levo po svoje proti naslednjemu vrhu. Iščeva prehode med rušjem in brez težav doseževa Jermanov turn (1951 m), od tam pa slediva grebenu proti vrhu Korena in naprej v smeri Mokrice. Med travami se vzpenjava na Kompotelo (1989 m), kjer sva spet v megli. Sledi dokaj strm spust in nekaj grebena do Mokrice (1853 m), kjer spet malce počivava. Do pod vrha Kompotele se vračava po isti poti, na križišču pa zavijeva levo proti Košutni. Kljub večkratnemu obisku tega hriba se mi zdi, da je vsakič drugače in nekaj novega, zato se malce loviva in na koncu se odločiva, da kreneva pri napisu Košutna levo na solidne sledi stezice. Prehodi med rušjem so narejeni in težav nimava. Tu in tam sicer malce "zaplavava" v gosto rušje, kar je sicer lahko čisto zabavno 😁. Višje na grebenu precej močno piha in vse je v gosti megli, a mene to niti ne moti, saj sem z mislimi povsem v zanimivih debatah, ki jih imava 😀. Tudi smeha ne manjka. Z vrha Košutne (1974 m) sestopiva po markirani poti proti isto imenski planini, od tam pa desno po delno zahtevni poti proti pl. Koren. Vmes opazujeva jesenske barve, ob poti izstopajo rdeči plodovi jerebike. Macesni še niso povsem rumeni, manjka jim še kak teden. Ob povratku naju čaka še kak krajši vzpon. Ko doseževa travnike Kriške planine sva že blizu. Pred koncem ture naju obsije še nekaj sončnih žarkov 😀.

Razmere: snega na poti ni bilo (danes je že drugače). Na nekaj mestih nam pomagajo varovala. Sicer pa so poti normalno prehodne.

Zahvaljujem se Nini za prijetno družbo na tej zanimivi turi 😀.

Jutro pri Kriški planini

"Morda pa ne bo tako slabo" sva si mislila

"Strašljivi" stolp 😁

Na grebenu Ježe

Zahtevnen prehod

Razgled z grebena proti pl. Koren

Počasi se malce odpira

Skoraj na 2000 m naju pričaka tole 😍 (Grintovec - Brana)

Sploh ni slabo

Kalški greben

😀

Razgledni pomol

Še krasijo gorske livade

Utrinek ob poti

Kalški greben

Malce se zapira

Pogled na vrhove, ki so naju še čakali

Proti Mokrici

Sivo obdobje hehe 😂

Kdo pravi, da v rušju ni zanimivo?!? 😁

Pri pl. Košutna

Jerebika. Tu jo je precej

Pl. Koren...

... in njen samopostrežni bife

Počasi drevesa že spreminjajo barve

😀

Nekaj sonca za slovo od Krvavca