torek, 9. avgust 2016

Višarje in Kamniti Lovec (2071m) - 8.8.2016

V nedeljo popoldan gremo na Gorenjsko na obisk k sorodnikom, kjer se imamo super kot vedno. Uživamo v prelepem okolju in miru. Tam tudi prespimo, v ponedeljek zjutraj pa se odpravimo proti Višarjem. Jaz in Jerneja se do le- teh peljeva z gondolo, Gašper pa se odpravi peš. Lepo se je bilo po dolgem času peljati z gondolo. Na razgledišču z Jernejo uživava v odličnem razgledu, izstopajo gore nad Zajzero (Viš, Montaž in vse vmes, Nabojs itd...) kaj kmalu pa se odpraviva proti Kamnitemu Lovcu. Mimo cerkve se nekoliko spustiva po cesti, nato pa levo po gozdni poti. Sprva položno, nato pa bolj strmo nadaljujeva po tej poti, kjer je kar precej ljudi. Opazujem lepe in dobro ohranjene gozdove na tem področju. Tudi rastlinstvo je kar pestro. Kmalu zagledava naš cilj. Prečiva melišče, nato pa se dvigujeva po skalnato- travnatem pobočju. Po pavzi nadaljujeva proti vršnemu delu, ki je bolj zahteven. Še preden ga doseževa, naju dohiti Gašper, ki je tačas pridno nabiral višinske metre in je bil res hiter. Hitro pridemo do jeklenic, ki so nam v pomoč v grdi grapi, ki je za povrh še nesramno krušljiva, skala pa je tudi zelo zlizana od številnih nog. Brez težav se povzpnemo čez ta del in na desni zagledamo vrh Lovca. Kakšen lep razgled! :) kar precej časa se zadržimo na vrhu in uživamo v dnevu. Medtem nas ogovori prijazni gospod in skupaj raziskujemo vrhove, kraje, pove pa tudi kakšno zgodovinsko stvar iz bližnje okolice. Kar nekaj novega sem izvedel. Medtem sonce kar žge, ampak zaradi vetra ni toplo. Odločimo se, da bomo začeli sestopati. Čez zahteven del gremo previdno, nižje pa malo pospešimo in kaj hitro smo v travah in med drevesi. V eni uri smo nazaj na Višarjah, kjer se še malo razgledujemo, si pogledamo notranjost cerkve in si še malo odpočijemo. Gašper začne sestopati nazaj po poti, midva pa se udobno usedeva v gondolo in se odpeljeva nazaj v Camporosso, kjer nas čaka avto. Ob sladoledu počakava na Gašperja, ki kar hitro pride. Odločimo se, da gremo nazaj čez Bovec, kar seveda pomeni obvezen postanek pri čudovitem Rabeljskem jezeru. Na hitro se ohladimo, nato pa krenemo proti domu.

Hvala obema za družbo, prevoz in sorodnikom na Gorenjskem za lep nedeljski večer :)

Večer na Gorenjskem s pogledom na Stol

Višarje

Poliški Špiki, Nabojs itd..