torek, 1. julij 2014

Vrhovi nad vasjo Mače - 7.6.2014

Ker ni bil nihče na času za turo prvo soboto v juniju, sem se na turo pač odpravil sam. Bilo je nekaj malega negodovanja, a ni bilo dvoma ali bom šel ali ne.
Ob 6:00 sem štartal z parkirišča nad vasjo Mače. Odpravil sem se po Mačenski poti, ki me je med smrekovimi gozdovi in lepimi travniki pripeljala do zavetišča v Hudičevem Borštu. Pet minut, in že hitim naprej. Prečim pobočje pod Cjanovco vse do sedla med Cjanovco in Javorjevim vrhom. Zavijem levo in zagrizem v klanec. Pobočje se odpre, spremlja me le rušje. Na poti srečam Bojana Ambrožiča, ki pridno trenira za 4 občine. Vedno bolj razgledna pot me ponese preko manj znane Cjanovce na Srednji vrh, kjer je čas za malico in fotkanje. Razgled mi seže vse od Julijcev mimo Storžiča do Kamniških Alp. Nadaljujem do Malega Grintovca, kjer pogledujem na lepe platke pod vrhom. Sestopim 200m nižje na Mačensko sedlo, kjer pa se ponovno strmo povzpnem (celo malo moram poplezati) na Bašeljski vrh. Ker sem še pri močeh, se odločim, da naskočim še Storžič. Na Bašeljskem prevalu spet malo počivam. Čakalo me je še 500m vzpona. Vzpon na Strožič je bil precej strm. Na poti sem srečal dva mlada fanta, ki sem jima sledil vse do vrha. Pobočja, po katerih gre ta pot so precej strma in lahko tudi nevarna. Pred 11:30 že ponosno sedim na Storžiču in razmišljam o lepotah dneva. Malica, pisanje v knjižico in fotkanje mi vzame dobre pol ure časa. Sestop po isti poti do doma na Kališču. Že od daleč slišim zvok harmonik in silno dretje, zato se odločim, da se v koči ne bom ustavljal. Sestop do avta je bil precej dolg in malo tudi boleč, zato sem malo upočasnil tempo. Ob 14:00 prispem do avta. Na poti domov se na kratko ustavim ob Kokri. Srečno prispem domov.

Začetek poti


Lepi travniki

Razgled po Gorenjski




Cjanovca
Storžič

Na Srednjem vrhu
Greben Košute

Na Malem Grintovcu
Dom na Kališču


Čas za kosilo

Ni komentarjev:

Objavite komentar